دستگاه لیبل شرینک

ماشین سازی پارسا صنعت البرز طراح و سازنده انواع دستگاه های بسته بندی ، دستگاه شرینک پک ، دستگاه شیرینک پک نیمه اتوماتیک ، شیرینگ پک اتوماتیک و همچنین انواع پرکن مایعات غلیظ ، پرکن مایعات رقیق ، پرکن پودر ، میکسر پودر ، دستگاه نوار نقاله  ، دستگاه لیبل شیرینگ و سایر دستگاه های صنعت بسته بندی می باشد.

شرینک لیبل 300x266 - دستگاه لیبل شرینک
دستگاه لیبل شیرینک

لیبل شرینک Shrink Label 300x260 - دستگاه لیبل شرینک لیبل شینک 300x225 - دستگاه لیبل شرینک

 

کابرد دستگاه لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل شرینگ (Shrink Label) جهت نصب لیبل بر روی ظروف بکار می رود. این سیستم بسیار سریعتر و ارزان تر از انواع دیگر لیبل و بر چسب می باشد. از مزایای دیگر دستگاه قابلیت پوشاندن کل ظرف توسط لیبل و پلمپ کردن همزمان درب ظرف می باشد.

به این جهت فضای بسیار زیادی برای تبلیغ، ثبت مشخصات و ایجاد تمایز با محصولات شرکت های رقیب در اختیار تولید کننده قرار می گیرد. در عین حال هزینه تولید لیبل و چاپ آن هم بسیار کمتر از نمونه ای دیگر مثل لیبل های کاغذی، پشت چسب دار و یا لیبل چسب گرم می باشد.

لیبل شرینک به صورت غلاف های (تیوب) برش خورده و یا رول شده با قطر های مختلف در بازار موجود و قابل سفارش می باشد.هزینه چاپ هم معمولا بصورت کیلویی محاسبه می شود. هر کیلو لیبل شرینک صرف نظر از قطر یا ضخامت بین ۱۳ نا ۱۵هزار تومان قابل دسترس است و برای چاپ هم مبلغی به قیمت افزوده می شود.

 

نحوه کارکرد دستگاه لیبل شیرینک

طرز کار بسیار ساده بوده در دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک موجود می باشد.

نوشته مرتبط
استرچ پالت فرودگاهی

در سیستم دستگاه لیبل شیرینک تمام اتوماتیک لیبل ها به شکل تیوب رول شده بر روی دستگاه نصب شده و دستگاه به محض رویت ظرف لیبل را برش زده و بصورت غلاف بر روی بطری یا ظرف می کشد، که پس از عبور ظرف از داخل کوره حرارت باعث چسبیدن لیبل به ظرف می گردد.

در سیستم دستگاه لیبل شیرینک نیمه اتوماتیک غلاف ها از قبل برش خورده و توسط اپراتور بر روی ظرفی که روی نوار نقاله در حال حرکت می باشد قرار می گیرد وبه داخل کوره وارد می شود.و بعد از خروج ظرف از کوره (زمان عبور ظرف از داخل کوره بین ۵ تا ۱۵ ثانیه است) لیبل کاملا شکل ظرف را به خود گرفته و به ظرف می چسبد.

shrink  294x300 - دستگاه لیبل شرینک
فیلم شیرینک

shrink sleeve applicator 300x255 - دستگاه لیبل شرینک shrink label 300x207 - دستگاه لیبل شرینک شیرینگ لیبل 300x211 - دستگاه لیبل شرینک

مشخصات فنی دستگاه لیبل شرینک

  • سرعت دستگاه ۱۵۰۰~ ۳۵۰۰ بطری در ساعت
  • سیستم حرارتی به صورت المنت می باشد.
  • تونل دو جداره با عایق های حرارتی و المنت های مربوط با کنترل ترموستات دیجیتال
  • حرارت تونل قابل کنترل حداکثر تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد
  • دارای ۳ متر نوار نقاله (قابل افزایش در صورت نیاز و سفارش)