فویل سیل القایی

بدون شک امروزه یکی از بهترین روش های بسته بندی مطمئن درب ظروف روش  فویل سیل القایی خواهد بود. همه محصولاتی که در ظرف های پلاستیکی و جنس هایی از این دست هستند به روش سیل القایی بسته بندی و درزگیری می شوند ، از محصولات شیمیایی گرفته تا مواد غذایی و دارویی .
علت گسترش روز افزون از فویل سیل القایی ، ویژگی منحصر به فرد نشت ناپذیری و بهداشتی بودن و پلمپ شدن ظرف می باشد که فرآیند آن بسیار کوتاه و سریع است و زمان زیادی را از خطوط تولید اشغال نمی کند.

ظروف مناسب برای دستگاه فویل سیل القایی

ظرف ها و بطری هایی قابلیت سیل یا درزبندی با این دستگاه را دارند که درب های آن ها به صورت پیچی باشند و یا بعد از بسته شدن و درزگیری فشار یکنواختی به روی واشر سیل و لبه درب به منظور آب بندی کامل ایجاد کند .

آلومینیوم فویل سیل - فویل سیل القایی
ظروف فویل سیل شده

ظروف با جنس فلزی و آهنی امکان کار با دستگاه سیل القایی را نخواهند داشت. معمولا جنس ظرف ها می تواند شیشه ای ، پی وی سی ، PET ، HDPE و … باشد.

مزایای دستگاه فویل سیل القایی

شاید یکی از مهمترین ویژگی های سیل و درزبندی با دستگاه فویل سیل جلوگیری از جعل و یا کم یا زیاد کردن محتویات داخل ظروف باشد. ظروف با این روش آب بند و وکیوم شده و باز شدن درب ظرف به راحتی قابل تشخیص خواهد بود . جلوگیری از نشت مواد داخل ظروف نیز عمده تفاوت سیل درب ها با دیگر روش های بسته بندی است . همچنین این روش باعث می شود ماندگاری و تازگی بهتری محصول درون ظرف داشته باشد. واشرهای آلومینیویمی سیل این امکان را به تولید کننده می دهد که بر روی آن نوشته یا نماد دلخواه را چاپ کند . دستگاه فویل سیل حرارتی نیز نوع دیگری از ماشین های سیل محسوب می شود که در شرکت پارسا صنعت البرز طراحی و ساخته می شود.

نوشته مرتبط
دستگاه فویل سیل