دستگاه پرکن آب رادیاتور

آب رادیاتور چیست

آب رادیاتور ترکیبی از آب مقطر و بدون املاح و اندکی ضد یخ است که به درون رادیاتور ماشین ریخته می شود. البته در گذشته برای خنک‌کاری موتور خودرو از ترکیب الکل و آب استفاده می‌شد که به دلیل خوردگی آب رادیتاور جایگزین آن شد. رادیاتور نیز مخزنی از جنس مس است که با توجه به کانال‌های تعبیه شده در آن، وظیفه انتقال حرارت موجود در آب را به عهده دارد.

آب رادیاتور - دستگاه پرکن آب رادیاتور
آب رادیاتور

دستگاه پرکن آب رادیاتور

با توجه به نیاز ضروری خنک کاری موتور و سایر قسمت های ماشین، استفاده از محلول های آب رادیاتور ضروریست. دستگاه پرکن آب رادیاتور نیز به منظور پرکردن گالن های محلول آب رادیاتور طراحی و تولید شده است. این نوع دستگاه ها بر مبنای ثقل عمل می کنند لذا به آن ها پرکن ثقلی نیز گفته می شود. تعداد نازل های دستگاه با توجه به حجم تولید مصرف کننده می تواند کم و یا زیاد شود.
دستگاه پرکن مایعات ثقلی پارسا صنعت البرز به دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شود که با توجه به نیاز و حجم کاری می توان مدل مورد نظر را سفارش داد. در نوع اتوماتیک این ماشین امکان درب بندی بطری ها فراهم شده است. همچنین برای دقیق تر شدن مقدار پرکن امکان قرار گیری خودکار نازل به درون بطری نیز پیش بینی شده است.

[vc_gallery interval=”0″ images=”5600,5601,5602,5603,5604″ img_size=”750×526″]
نوشته مرتبط
کاربرد دستگاه استرچ پالت