پرکن نیمه اتوماتیک گریس سرد

دستگاه نیمه اتوماتیک گریس سرد مناسب جهت کسب و کارهای متوسط در زمینه بسته بندی گریس بوده و امکان خرید فله ای گریس و بسته بندی آن درون ظروف کوچک را به این نوع از تولیدی ها می دهد. این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک تولید می شود.

در گذشته بسته بندی گریس بسیار پر زحمت و هزینه بر بود زیرا امکان پمپ کردن گریس به علت چسبندگی و غلظت بالای آن وجود نداشت و شرکت هایی که خود تولید کننده گریس نبودند پس از خرید بشکه ای گریس مجبور به گرم کردن مجدد آن بوسیله پاتیل یا مخازن دوجداره بودند و یا می بایست به صورت دستی اقدام به پرکردن ظروف کوچک می کردند. ولی اکنون توسط دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک گریس سرد می توان بدون گرم کردن گریس اقدام به بسته بندی آن درون ظروف کوچک نمود.

Cold grease filling machine 290x300 - پرکن نیمه اتوماتیک گریس سرد

دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک پمپی گریس سرد بدون نوار نقاله بوده و اپراتور ظروف را در زیر نازلها قرارداده و با فشردن پدال تزریق آغاز می گردد. پس از اتمام زمان تعیین شده نازل ها بسته شده و اپراتور ظروف را برداشته و سیکل تکرار می گردد.در این سیستم مخزن دستگاه با ظرفیت ۳۵۰ لیتر می باشد.

در سیستم موجود بوسیله مکانیزم خاص پره ها گریس بصورت دایم به طرف پایین فشرده می شود تا پمپ موجود در پایین مخزن بتواند مواد را مکیده و به نازل ها منتقل نماید. در این سیستم گریس در اوزان ۵۰ تا ۵۰۰۰ گرم درون ظروف تزریق می شود.

نوشته مرتبط
پرکن مایعات

فرایند پرکردن پمپی- تایمری بوده و راندمان دستگاه با دونازل تا ۳۸۰ ظرف یک پوندی در ساعت می باشد. سیستم دکل و بازوبسته شدن نازل ها پنوماتیک می باشد.

Cold grease filling machine 0 263x300 - پرکن نیمه اتوماتیک گریس سرد
دستگاه پرکن گریس سرد

نحوه کارکرد دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک گریس سرد