فیلم های لیبل شرینک

برای جلب توجه متشری، اغلب شرکت ها از پوشش تمام سطح و جذابیت بصری فیلم های لیبل شرینک استفاده می کنند. با توانایی و قابلیت ۳۶۰ درجه ای برای اعمال جلوه های گرافیکی و درج اطلاعات روی محصولات مصرفی محبوبیت فیلم شیرینک پک به عنوان یک انتخاب جذاب و دکوراتیو در حال افزایش است . این پوشش ها می تواند ظاهری متفاوت و زیبا نسبت به لیبل های حساس به فشار و دیگر راه کار های لیبل زنی به وجود آورند که برای بسیازی از صاحبان برند سودمند و پر فایده است.

محصولات نوشیدنی به خاطر ماهیت شان محرک اصلی تکنولوژوی شرینک هستند . برخی محصولات صنعتی نیز از شرینک استفاده می کنند . اغلب در بسته بندی نوشیدنی ها ، لوسیون ها و برخی کاربردهای صنعتی از شیرینک استفاده می شود. اگر دقت کنید اغلب باتری هایی که خریداری می کنید با یک لایه روکش شیرینگ پک روکش شده است . این نمونه ای از کاربرد صنعتی فیلم لیبل شیرینک است . یک باتری با گرافیک های جذاب برای نشان دادن نام تجاری محصول و جذابیت بصری برای خریداران نیاز دارد.

فیلم های لیبل شرینک می تواند تمام بدنه ظرف را پوشش دهد ، همچنین قابلیت بسته بندی اشکال پیچیده و عجیب غریب را نیز دارد.

فیلم شرینک اسلیو - فیلم های لیبل شرینک
فیلم شرینک اسلیو

توانایی دکوراسیون ۳۶۰ درجه ای از بالا تا پایین روی اشکال و ظروف پیچیده ، شایستگی و تناسب برای گستره وسیعی از محصولات و کارآمدی آن به عنوان یک بسته بندی غیر قابل نفوذ و ترویج بسته های دوتایی به کار گرفته شده ، نشان دهنده کارایی بسیار مطلوب دستگاه شرینک لیبل می باشد . دلیل اصلی استفاده از این نوع شرینک مجذوب ساختن مشتریان است.

نوشته مرتبط
دستگاه استرچ کش

به دلیل جذابیت بالای ظروف با اشکال پیچیده و غیر معمول نسبت به ظروف معمولی و قابلیت استفاده از شرینک اسلیو در این ظروف، استفاده از شیرینک اسلیو ها در حال افزایش است .
وقتی مشتریان تصمیم به خرید در کسری از ثانیه می گیرند ، تولید کنندگان باید بهترین تصویر را طرح ریزی کنند و این یکی از امتیازات برجسته لیبل های شرینک است. با محدوده تصویر ۳۶۰ درجه ای و پوششی از بالا تا پایین، فیلم براق و شفاف، گرافیک های ۱۰ رنگ و توانایی برای سازگاری و تطابق با اغلب اشکال ، عجیب نیست که دستگاه لیبل شیرینگ بهترین امتیاز را داشته باشد.
شیرینگ روش نسبتا جدیدی برای زیبا سازی ظروف است. سال ها برندهای شرینک از یک نوار غیر قابل نفوذ استفاده می کردند . اما در سال های اخیر شرینک اسلیو ها به عنوان روش اصلی زیباسازی و دکوراسیون بسته مورد استفاده قرار می گیرد.

افراد بازاریاب سطوح بزرگ تبلیغاتی مانند Billboard را دوست دارند و شرینک اسلیوها این اجازه را به آن ها می دهند تا داستان خود را در رنگ های درخشان بازگو کنند . همچنین شرینک لیبل می توانند قابلیت رقابت مطلوبی از نقطه نظر هزینه در مقابل لیبل های حساس به فشار داشته باشد چرا که مصرف کمتر مواد موجب هزینه کمتر مواد است.

منبع:

  • ماهنامه فناوری و توسعه صنعت بسته بندی – سال سوم – شماره ۳۰ – آذر ۱۳۸۶ – مترجم : فرشید روزبه