نایلون پیچی یکی از راه کارهای ساده برای بسته بندی محصولات است. یک دسته از تولیدات هستند که دارای شکل و شمایل خاصی نیستند و به دلیل ابعاد و اندازه امکان قرار گیری درون جعبه را ندارند. برای مثال رول های موکت و فرش یا پروفیل های پی وی سی و آلومینیومی را در نظر بگیرید. برای اینکه در هنگام عرضه محافظت شوند و زیبایی بهتری داشته باشند نیازمند این هست که روکش کشی شوند.

بهترین و مقرون به صرفه ترین حالت بسته بندی کالاهای طویل استفاده از دستگاه استرچ پیچ افقی است. ضمن به صرفه بودن مواد بسته بندی، سرعت کار به کمک این نوع دستگاه استرچ بسیار بالا می رود. بخش تغییر میزان هم پوشانی نایلون استرچ نیز در دستگاه مهیا است.

مزایای دستگاه دستگاه استرچ پیچ افقی

بدلیل شفافیت فیلم استرچ، بسته بندی محصولات زیباتر انجام می شود و امکان نصب بروشور روی محصول با شفافیت زیاد وجود دارد. مصرف انرژی دستگاه بسیار ناچیز بوده و نسبت به شیرینگ پک و … غیر قابل مقایسه می باشد. به دلیل ماهیت پیچشی سلفون به دور محصول، بسته بندی از استحکام بالا و کشش بسیار مناسبی برخوردار است که یکی ای ویژگی های خوب این ماشین است. با این نوع استرچ امکان استفاده از پلاستیک با لوگوی شرکت نیز وجود دارد.

نوشته مرتبط
دستگاه استرچ کش